Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ BLOG

Η εποχή στην οποία ζούμε χαρακτηρίζεται από την γρήγορη, άμεση μετάδοση πληροφοριών μέσω του διαδικτύου. Παρά τις βασικές μου γνώσεις σχετικά με το Ιnternet ποτέ μέχρι τώρα δεν είχα την ευκαιρία να ασχοληθώ με αυτό και ο όρος blog ή ιστολόγιο μου ήταν άγνωστος. Με αφορμή το σεμινάριο, δημιούργησα το δικό μου blog, ακολουθώντας πέντε μόνο και πολύ απλά βήματα. Μου έγινε κατανοητό οτι πρόκειται για ένα δίαυλο επικοινωνίας, έναν ανοιχτό διάλογο μεταξύ πολλών ατόμων που συζητούν και ανταλλάσουν απόψεις για θέματα που τους ενδιαφέρουν, και μάλιστα αποτελεί τον πιο σύχρονο τρόπο για να συμβεί αυτό.
Μετά τη δημιουργία, λοιπόν, του ιστολογιου μου, ακολούθησε η χρήση του, η οποία στην αρχή μου ήταν, ομολογουμένως, πολύ δύσκολη καθώς ήμουν άσχετη με το αντικείμενο. Δυσκολίες επίσης αντιμετώπισα στο να αναλύσω τα θέματα των εργασιών με βάση τη θεωρία του μαθήματος. Το γεγονός βέβαια, οτι εργαζόμουν στον προσωπικό μου χώρο ήταν αρκετά βοηθητικό(σημαντικό χαρακτηριστικό του blog), η έλλειψη χρόνου όμως για την εργασία θεωρώ οτι στάθηκε εμπόδιο στο να μην έχω ικανοποιητική βελτίωση στα γραπτά μου. Για άλλους το στενό χρονικό περιθώριο, αποτελεί κίνητρο για συνεχή δουλειά, ωστόσο στην περίπτωση μου λειτούργησε αρνητικά, καθώς αγχωνόμουν και τα παρατούσα εύκολα.
Παρόλα αυτά, μου άρεσε τελικά η ιδέα του ιστολογίου γιατί μπορούσα να διαβάσω και τα σχολιάσω τα κείμενα των συμφοιτητών μου, να ανταλλάσω ιδέες μ αυτούς και να έχουμε αμφίδρομη επικοινωνία.Στο μέλλον θα ήθελα να χρησιμοποιήσω το blog μου για να διαπραγματευτώ θέματα της επικαιρότητας αλλά και οτιδήποτε άλλο αφορά τους ανθρώπους της γενιάς μου, καθώς και να μιλάω για τα ενδιαφέροντα μου.
Μεγάλη ανακάλυψη το Ιντερνετ τελικά!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: